Time out

Zveřejněno dne 8. 8. 2019
Hradozámecká noc s filmem Skleněný pokoj
Vila Löw-Beer v Brně se letos již popáté připojuje k celorepublikovému festivalu Hradozámecká noc, pořádanému Národním památkovým ústavem. V sobotu 31. srpna 2019 tak budou od 18.00 do 23.00 probíhat netradiční večerní a noční prohlídky vily, které kombinují to nejlepší z I. a II. návštěvnického okruhu.



V tento večer také vyvrcholí letní kino, které po celé prázdniny probíhá ve spolupráci s Kinem Art ve vilové zahradě. Ve 21.00 stylově nabídne projekci filmu Skleněný pokoj – adaptaci stejnojmenného románu Simona Mawera, inspirovaného osudy vily Tugendhat.

Před začátkem filmu si můžete vyslechnout lektorský úvod na téma fakta a fikce Skleněného pokoje.

Občerstvení zajistí Kavárna Celnice.

Prohlídky začínají v 18.00, 18.30, 19.00, 19.30, 20.00, 20.30 a 23.00, doporučujeme rezervaci!

Vstupné na prohlídku vily: 80 Kč
Vstupné na projekci filmu: 120 Kč

Prodej vstupenek probíhá na pokladně Vily Löw-Beer v Brně, rezervace na tel. 545 211 352 nebo e-mailu pruvodci@vila.muzeumbrnenska.cz.


Redakce
 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Lucie Tučková
Sítem slov
Novela Bohemica
Poutavá kniha romanistky Lucie Tučkové je osobitým vhledem do moderní české literatury s přesahy do 19. století a také do francouzské a italské oblasti. Autorka se přibližuje ke spisovatelům, kteří ji hluboce oslovují, a vybírá si podstatná témata, která nebývají v jejich díle na první pohled zřejmá, anebo se s nimi literární kritika doposud mnoho nezabývala. Texty přitom originálně osvětlují ve většině případů tvorbu spisovatelů, které řadíme mezi velikány naší literatury, mezi nimiž jsou i Julius Zeyer, Jakub Deml, Zbyněk Hejda, Pavel Zajíček anebo Bohumil Hrabal, z francouzské literatury např. Henri Pourrat či Marie Noël. Svěží, čtenářsky přístupnou a formulačně přesnou knihu dokresluje řada neznámých či dosud vzácně publikovaných fotografií a několik překladů coby ukázek z díla.
Reklama:

Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2020 Radek Holík
Google+