Time out

Zveřejněno dne 28. 1. 2019
Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing
Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu, rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V únoru míří do Ostravy - 19. února 2019 v Clarion Congress Hotelu. Je to jediný veletrh reklamy a marketingu na severní Moravě s řadou doprovodných aktivit.



Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami - uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, také majitelé menších firem a obchodní manažeři.
Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí. 

Přednášky jsou rozděleny do 4 tematických bloků:

• Konference Digistrategie – Online Marketing 2019 – Reklama 5.0, Videomarketing, B2B marketing, maximalizace pozornosti v on-line prostředí, bez čeho se v marketingu neobejdete, In-house redakce pro on-line, databáze kontaktů – chabot… 
• Úspěšný web – pro ty, kdo uvažují o tvorbě nového webu. Rady a tipy přednášejících ušetří komplikace, chyby i peníze. Získáte web, který prodává.
• Mix trendů a novinek – přednášky z oblasti reklamy a marketingu – segmentace zákazníků, krizová komunikace, jak čelit stereotypům, jak zapojit event, sklik a jeho novinky…
• Grafický design aktuálně – co by měl vědět váš grafik, brandcloud, novinky z polygrafické produkce…

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera – za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových aktivit pro rok 2019

Marketing Mix Ostrava je součástí stejnojmenné série veletrhů reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se pořádat ho na několika místech - v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro jižní Moravu a Vysočinu. Ostravská etapa cílí zejména na Moravskoslezský a Olomoucký kraj.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc, specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 28 let.

Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz; www.marketing-mix.cz a také Facebook.

Marketing Mix Ostrava 2019
Clarion Congress Hotel, Ostrava
19. února 2019
www.marketing-mix.cz

PR
 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Jan Dražan, Marek Hilšer
Tango pod Hradem
Zeď
Marek Hilšer otevřeně vypráví o tom, proč se rozhodl vstoupit do politiky, zamýšlí se nad stavem české společnosti, mluví ale také velmi upřímně o sobě, o své rodině, o složitých vztazích s rodiči, o emigraci a o návratu po listopadu 1989 zpět do rodného Chomutova. Nabízí unikátní pohled do zákulisí prezidentských voleb z první ruky. Přibližuje první zkušenosti z parlamentu. Jeho život je ovšem vedle politiky také lékařský výzkum. Specializuje se na nádory mozku, učí studenty, jezdí na lékařské mise do Afriky. Když se nevěnuje politice nebo vědě, patří kromě ženy a dcery k jeho největším vášním lezení po skalách a tango, za kterým jezdí do vyhlášených klubů po Evropě. A aby toho nebylo málo, stal se ještě včelařem. O tom všem vypráví v knížce.
Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2019 Radek Holík
Google+