Time out

Zveřejněno dne 28. 1. 2019
Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing
Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu, rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V únoru míří do Ostravy - 19. února 2019 v Clarion Congress Hotelu. Je to jediný veletrh reklamy a marketingu na severní Moravě s řadou doprovodných aktivit.



Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami - uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, také majitelé menších firem a obchodní manažeři.
Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí. 

Přednášky jsou rozděleny do 4 tematických bloků:

• Konference Digistrategie – Online Marketing 2019 – Reklama 5.0, Videomarketing, B2B marketing, maximalizace pozornosti v on-line prostředí, bez čeho se v marketingu neobejdete, In-house redakce pro on-line, databáze kontaktů – chabot… 
• Úspěšný web – pro ty, kdo uvažují o tvorbě nového webu. Rady a tipy přednášejících ušetří komplikace, chyby i peníze. Získáte web, který prodává.
• Mix trendů a novinek – přednášky z oblasti reklamy a marketingu – segmentace zákazníků, krizová komunikace, jak čelit stereotypům, jak zapojit event, sklik a jeho novinky…
• Grafický design aktuálně – co by měl vědět váš grafik, brandcloud, novinky z polygrafické produkce…

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera – za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových aktivit pro rok 2019

Marketing Mix Ostrava je součástí stejnojmenné série veletrhů reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se pořádat ho na několika místech - v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro jižní Moravu a Vysočinu. Ostravská etapa cílí zejména na Moravskoslezský a Olomoucký kraj.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc, specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 28 let.

Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz; www.marketing-mix.cz a také Facebook.

Marketing Mix Ostrava 2019
Clarion Congress Hotel, Ostrava
19. února 2019
www.marketing-mix.cz

PR
 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Gillian Hicková
Veterinářka
Jota
Ať už kastruje koně v Dublinu nebo odřezává rohy skotu na wicklowském venkově, zachraňuje zraněné kočky před podvraťáky nebo se potýká se zdrogovanými hlídacími psy, veterinářku Gillian Hickovou humor nikdy neopouští. A právě její neutuchající smysl pro humor se promítá do této knihy, jež je jakýmsi záznamem náročných situací, se kterými se v práci jako čerstvě promovaná veterinářka setkává. Nejen že musí pomoci zvířatům od jejich neduhů, ale musí se vypořádat i s „lidskými“ nástrahami v podobě dohazovačských matek nebo šovinistických farmářů, nemluvě o chlapících, kteří se neustále ptají: „A kde je ten opravdickej veterinář?“
Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2019 Radek Holík
Google+