Lidé

Zveřejněno dne 2. 3. 2019
Březnový Kult s Juliem Ševčíkem
Březnové číslo magazínu Kult patří v první řadě Skleněnému pokoji, filmu natáčenému v brněnské vile Tugendhat. S jeho režisérem Juliem Ševčíkem přinášíme titulní rozhovor.


Nestává se běžně, aby bylo Brno místem setkání evropských hereckých hvězd. Osobnosti jako Carice van Houten, Claes Bang či Karel Roden se do jihomoravské metropole opětovně sjedou 12. března 2019 na slavnostní brněnskou premiéru v kině Scala. Pokud na ni už neseženete lístky, nesmutněte.

Můžete se jít sladce utěšit do „koblížkárny“ Funky Donuts, kam tentokrát zavítala i Katka Bilíková, autorka našich pravidelných kavárenských recenzí. Případně můžete navštívit již zavedené Café Práh ve Vaňkovce, které celý březen vystavuje nejzajímavější kalendáře roku 2019. O soutěži Kalendář roku se dozvíte víc v rubrice Představujeme.

A jestli vás to láká ven z Brna, proč nezavítat třeba do Šlapanic, kde do 10. března 2019 běží výstava o mimořádných ženských osobnostech naší stoleté republiky? Ani v tomto případě rozhodně neprohloupíte.

 


Redakce
 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Tim Waver
Nikdo není doma
Mystery Press
Všechny domy jsou prázdné. Všichni zmizeli... Zapadlá yorkshirská vesnička měla pouhých devět obyvatel. Nebyli to jen sousedé, ale také blízcí přátelé, kteří se často vídali a trávili spolu čas, včetně osudného Halloweenu, kdy se sešli naposledy. Povečeřeli, popili a vyrazili na setmělá blata, aby si užili předvečer svátku všech svatých. Nikdo se už nevrátil. Nezůstaly žádné stopy ani důkazy, jen několik fotografií, které toho večera pořídili. O dva roky později je už policie naprosto bezradná, a případ proto přebírá soukromý vyšetřovatel David Raker, kterého záhada úplně pohltí. Jaká tajemství obyvatelé před svými rodinami ukrývali? A co tajili jeden druhému? Bylo všechno takové, jak by se mohlo na první pohled zdát? A bude Raker pátrat po devíti lidech – nebo po devíti tělech?
Reklama:

Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2020 Radek Holík
Google+