Hudba

Zveřejněno dne 4. 5. 2020
9. sezona Bacha na Mozarta! již v prodeji!
Snová opera, virtuózní žalm, vznešené rekviem, pastýřská mše, oratorium o "Síle hudby", speciální vokální program, znovuobjevení F. I. Tůmy, novodobá světová premiéra oratoria pozdního moravského baroka – to je ve zkratce 8 koncertů 9. sezony oblíbeného cyklu Czech Ensemble Baroque, který začíná barokní pantomimou 24. září 2020 a je již v prodeji!



Hudební cyklus Bacha na Mozarta! začínal v roce 2012 s odvážnou ambicí – atraktivní formou přiblížit hudbu klasiků 17. a 18. století dnešnímu posluchači. Setrvale vysoká programová i interpretační úroveň a nadšené ovace zaplněných sálů jsou tím nejvýmluvnějším důkazem o úspěchu mise. Předprodej zvýhodněných abonentek na 9. sezónu, ve které posluchače čeká několik světových premiér, byl zahájen 15. dubna 2020. Oblíbený brněnský cyklus opět přinese proslulé tituly i novodobé premiéry, vedle známých jmen se představí mladí, perspektivní umělci. Vše za osobní přítomnosti mistrů Bacha a Mozarta, kteří pohotově glosují počiny svých kolegů.

Abonentní cyklus staré hudby Bacha na Mozarta! na prestižních místech v Brně už osmým rokem realizuje špičkový evropský soubor Czech Ensemble Baroque pod vedením dirigenta Romana Válka. Letošní 9. sezóna začne 24. září 2020 českou premiérou operní pantomimy Sen M. Haydna s kontratenoristou Thomasem Lichteneckrem a vypravěčem Arnoštem Goldflamem a vyvrcholí světovou premiérou oratoria O vos omnes, J. N. Brosmanna 10. června 2021. "Dalším významným objevem souboru bude spartace a realizace Requiem Ignáce Tůmy, který se po F. X. Richterovi stane ‚vlajkovým‘ skladatelem souboru," uvedl šéfdirigent Roman Válek. „V duchu úspěšného provedení Händelova Saula v roce 2019 vás potěšíme úchvatným oratoriem Alexandrova slavnost, kde se hlavního partu ujme špičkový tenorista Krystian Adam,“ dodává.

Předprodej zde: https://www.smsticket.cz/vstupenky/21458-9-sezona-bacha-na-mozarta

Bacha na Mozarta! 9. sezona
Brno
24. září 2020 – 10. června 2021
www.bachanamozarta.cz

Redakce
Článek otištěn v Kult 05/20
 Přidejte k článku první komentář >> 


Copyright © 2005–2020 Radek Holík
Google+