Výstavy

Zveřejněno dne 4. 9. 2020
Marketing Mix posouvá obor víc k onlinu
Na jaře se podstatná část ekonomiky úplně zastavila nebo aspoň značně omezila. Ale život běžel dál, jen se přesunul do online prostoru. A zde i z velké části zůstane. Po zkušenostech s covidem je dnes už nezbytností každé firmy mít digitální strategii.



„Jak na to prozradí tři desítky odborníků v rámci přednášek, které jsou součástí veletrhu Marketing Mix,“ říká Daniela Nevtípilová, manažerka veletrhu. Veletrh proběhne v Olomouci 3. září v BEA campusu a v Praze 17. září v Kongresovém centru Artemis.

Přednášky jsou rozdělené do tří tematických bloků: konferencí Digistrategie a Úspěšný e-shop & web a doprovodných prezentací na téma Mix trendů a novinek.

Na konferenci Digistrategie představí vybraní odborníci čerstvé zkušenosti a poučení z digitalizace firem a různé způsoby a kanály online marketingu. „Není to konference pro ajťáky, ale pro ty, kteří mají na starosti firemní marketingovou a digitální strategii. Zkušení odborníci jim ukáží, co je možné chtít po specialistech na online marketing,“ říká Daniela Nevtípilová.

Druhá konference poradí, jak v podnikání využít internet. „V březnu kvůli nouzovým opatřením ze dne na den zmizela řada tradičních prodejních kanálů. Začaly profitovat firmy, které prodávají online. A řadu dalších okolnosti donutily otevřít si e-shop nebo jiný digitální prodejní kanál. Dnes stojí před nutností mít a provozovat vlastní eshop prakticky každá firma a právě v tom jim chce pomoct konference Úspěšný e-shop & web,“ shrnuje manažerka veletrhu.

Pro účast na obou konferencích je nutná registrace a zaplacení poplatku ve výši 2450 korun + DPH. Zdarma je možné zúčastnit se samotného veletrhu a konferenční sekce Mix trendů a novinek. „Na výstavní části veletrhu se představí poskytovatelé služeb a produktů z oblasti reklamy a marketingu. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví a obchodní manažeři a také majitelé menších firem,“ vysvětluje Daniela Nevtípilová. 

Pořadatelem je společnost Omnis, která se specializuje na pořádání odborných akcí už od roku 1991. Podrobnější informace o programu konferencí včetně možnosti online registrace najdete na webu organizátora veletrhu.

Redakce
 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Lucie Tučková
Sítem slov
Novela Bohemica
Poutavá kniha romanistky Lucie Tučkové je osobitým vhledem do moderní české literatury s přesahy do 19. století a také do francouzské a italské oblasti. Autorka se přibližuje ke spisovatelům, kteří ji hluboce oslovují, a vybírá si podstatná témata, která nebývají v jejich díle na první pohled zřejmá, anebo se s nimi literární kritika doposud mnoho nezabývala. Texty přitom originálně osvětlují ve většině případů tvorbu spisovatelů, které řadíme mezi velikány naší literatury, mezi nimiž jsou i Julius Zeyer, Jakub Deml, Zbyněk Hejda, Pavel Zajíček anebo Bohumil Hrabal, z francouzské literatury např. Henri Pourrat či Marie Noël. Svěží, čtenářsky přístupnou a formulačně přesnou knihu dokresluje řada neznámých či dosud vzácně publikovaných fotografií a několik překladů coby ukázek z díla.
Reklama:

Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2020 Radek Holík
Google+