MEDIA HILL

Zveřejněno dne 1. 12. 2003
Nový KULT s Jiřím Šalamounem
Prosincové číslo časopisu Kult představuje osobnost ilustrátora Jiřího Šalamouna. Na jeho dlouhodobé brněnské výstavě Obrázky z vězení Špílberk uvidí návštěvníci nejen světoznámého Maxipsa Fíka, ale také další ilustrátorskou tvorbu pro starší děti i dospělé.

Do konce prosince můžete navštívit také obrazy mezinárodně uznávaného výtvarníka Jana Kristoforiho, který vystavuje v Domu pánů z Lipé. Vystavené plastické obrazy nejsou na brněnské výstavě sestaveny do žádného jednotícího tématu, ale představují autorův široký záběr. Knižní recenze v tomto posledním letošním čísle se věnují knihám Prenatální komunikace, Osudy Jaroslava Haška v říši carů a komisařů i doma v Čechách a Toulky jižní Moravou.
Na hudebních nosičích vám představujeme třetí desku úspěšné slovenské kapely Peha, novinkové CD kontroverzního písničkáře Jiřího Schmitzera a projekt Dura&Blues Club: Live at Stará Pekárna.
Jako v každém čísle se dozvíte řadu zajímavých tipů na kulturní akce konané ve městě Brně v měsíci prosinci a získáte program všech kulturních zařízení na tento měsíc.


Redakce
Článek otištěn v Kult 12/03
 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Ariana Neumann
Pod svícnem tma. Hledání příběhu mého otce
Argo
Ariana Neumann se narodila v sedmdesátých letech dvacátého století ve Venezuele – zde se začíná odvíjet i děj její knihy – v rodině úspěšného průmyslníka. V době jejího dospívání pro ni byl otec ztělesněním úspěchu a síly. Jeho ovšem pronásledovaly noční můry a probouzel se hlasitým křikem v jazyce, jejž nikdo nepoznával a ani mu nerozuměl. Otec o své minulosti nikdy nehovořil. Jednoho dne našla Ariana starý doklad totožnosti s otcovou dávnou fotografií, ale zcela neznámým jménem. V autorčině pátrání byl onen doklad prvním vodítkem, dalším se stala krabice, kterou zdědila v roce 2001 po otcově smrti. Krabice obsahovala válečné dokumenty, které konečně otevřely dveře ke skutečné minulosti Arianina otce.
Reklama:

Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2020 Radek Holík
Google+