Zveřejněno dne Neuvedeno
Říjnové číslo KULTu právě na trhu
V říjnovém KULTu si můžete přečíst rozhovor s dámským violoncellovým duem Tara Fuki, které je známé všem, kteří mají rádi originální, křehkou a imaginativní hudbu. S Andreou Konstankiewicz a Dorotou Blahutovou jsme si povídali (nejen) o jejich novém, v pořadí druhém francouzsko-polsko-českém albu Kapka, které vychází začátkem října.


Filmová recenze vás zavede na česko-slovenské pomezí vesnice Želary ve snímku režiséra Ondřeje Trojana.
Na stránce hudby se dočtete o nejnovějším albu slovenské kapely Gladiator, o autorském dílku zpěvačky a kytaristky Katky Šarközi a basisty Aleše Charváta – Magorie a desce vybraných hitů dua Damiens.
V říjnovém čísle přinášíme pohled do výstavních prostor druhého patra severního křídla hradu Špilberk, které hostí až do 26. října výstavu děl předního českého malíře Jaroslava Krále (1883-1942).
Dále v tomto čísle naleznete dvojstranu říjnových filmových premiér, pozvánky na výstavy, divadelní představení, hudební koncerty a přehled pořadů kulturních zařízení na celý měsíc.
/text: lek/

 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Tim Waver
Nikdo není doma
Mystery Press
Všechny domy jsou prázdné. Všichni zmizeli... Zapadlá yorkshirská vesnička měla pouhých devět obyvatel. Nebyli to jen sousedé, ale také blízcí přátelé, kteří se často vídali a trávili spolu čas, včetně osudného Halloweenu, kdy se sešli naposledy. Povečeřeli, popili a vyrazili na setmělá blata, aby si užili předvečer svátku všech svatých. Nikdo se už nevrátil. Nezůstaly žádné stopy ani důkazy, jen několik fotografií, které toho večera pořídili. O dva roky později je už policie naprosto bezradná, a případ proto přebírá soukromý vyšetřovatel David Raker, kterého záhada úplně pohltí. Jaká tajemství obyvatelé před svými rodinami ukrývali? A co tajili jeden druhému? Bylo všechno takové, jak by se mohlo na první pohled zdát? A bude Raker pátrat po devíti lidech – nebo po devíti tělech?
Reklama:

Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2020 Radek Holík
Google+