Zveřejněno dne Neuvedeno
Prázdninové číslo měsíčníku KULT
Tentokrát přinášíme rozhovor s herečkou Mahenovy činohry Zuzanou Slavíkovou, která leckoho dráždí svým moderováním pořadu Nejslabší? Máte padáka! „Dlouho jsem se rozhodovala, jestli mám na konkurz jít nebo ne, rozepsala jsem si plusy a mínusy, a různé okolnosti rozhodly, že ano“, říká Zuzana.

Ředitele a předsedy České společnosti klasické kytary ČHS Vladislava Bláhy jsme se za vás zeptali na podrobnosti XI. mezinárodního kytarového festivalu BRNO ´02, který se uskuteční v srpnu.

Pro oživení letní atmosféry ve městě Brně pořádá Kulturní a informační centrum města Brna od června do září festival s otevřenou dramaturgií pořadů Brněnské kulturní léto.

Letošní letní červencové dny, kdy mají divadla většinou prázdniny, se v brněnském HaDivadle uskuteční po celý měsíc autorská čtení, která jsou součástí literárního maratónu nazvaného Měsíc autorského čtení.

Básník a výtvarník Tomáš Přidal, syn dramatika a překladatele Antonína Přidala, vystavuje do 21. července svá dílka v galerii G99.

Divadelní recenze tentokrát pojednává o nové premiéře Divadla U stolu připravené podle stejnojmenné novely L.N. Tolstého Smrt Ivana Iljiče.

Zářijové číslo - KULT 09/02 - výjde 25. srpna 2002. Uzávěrka tohoto čísla je 6. srpna 2002!


 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Karin Lednická
Šikmý kostel. Románová kronika ztraceného města, léta 1894–1921
Bílá vrána
Románová kronika ztraceného města. Podtitul knihy lapidárně shrnuje příběh o někdejší pastevecké vesnici, která vystavěla svůj rozkvět na těžbě uhlí, aby o století později zašla na úbytě - také kvůli těžbě uhlí. Dnes už z výstavních budov a vznosné katedrály nezbylo nic. Jen šikmý kostel, který strmě a varovně ční do pusté krajiny. Kniha začíná obrovským důlním neštěstím roku 1894, které drsně zasáhlo do života obyvatel celého kraje. Patří mezi ně i hrdinové této knihy, jejichž pohnuté osudy můžeme po následující čtvrtstoletí sledovat.
Reklama:

Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2020 Radek Holík
Google+