Time out

Zveřejněno dne 28. 1. 2019
Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing
Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu, rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V únoru míří do Ostravy - 19. února 2019 v Clarion Congress Hotelu. Je to jediný veletrh reklamy a marketingu na severní Moravě s řadou doprovodných aktivit.



Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami - uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, také majitelé menších firem a obchodní manažeři.
Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí. 

Přednášky jsou rozděleny do 4 tematických bloků:

• Konference Digistrategie – Online Marketing 2019 – Reklama 5.0, Videomarketing, B2B marketing, maximalizace pozornosti v on-line prostředí, bez čeho se v marketingu neobejdete, In-house redakce pro on-line, databáze kontaktů – chabot… 
• Úspěšný web – pro ty, kdo uvažují o tvorbě nového webu. Rady a tipy přednášejících ušetří komplikace, chyby i peníze. Získáte web, který prodává.
• Mix trendů a novinek – přednášky z oblasti reklamy a marketingu – segmentace zákazníků, krizová komunikace, jak čelit stereotypům, jak zapojit event, sklik a jeho novinky…
• Grafický design aktuálně – co by měl vědět váš grafik, brandcloud, novinky z polygrafické produkce…

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera – za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových aktivit pro rok 2019

Marketing Mix Ostrava je součástí stejnojmenné série veletrhů reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se pořádat ho na několika místech - v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro jižní Moravu a Vysočinu. Ostravská etapa cílí zejména na Moravskoslezský a Olomoucký kraj.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc, specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 28 let.

Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz; www.marketing-mix.cz a také Facebook.

Marketing Mix Ostrava 2019
Clarion Congress Hotel, Ostrava
19. února 2019
www.marketing-mix.cz

PR
 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Antonín Šorm
Jan Zajíc. Příběh pochodně č. 2
Albatros
Komiksové ztvárnění osudu „Pochodně č. 2“. Portrét mladého muže, na kterého se občas zapomíná, ale jehož čin se nesmazatelně zapsal do českých a československých dějin. Jan Zajíc následoval příklad Jana Palacha a 25. února se na protest proti okupaci Československa vojsky Varšavské smlouvy upálil.
Reklama:

Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2019 Radek Holík
Google+