Time out

Zveřejněno dne 13. 9. 2017
Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing
Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání: do Prahy v Hotelu DUO 19. září 2017 (10. ročník) a do Brna do Interhotelu Voroněž 26. září 2016 (12. ročník).

Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem, odborníci z reklamní branže a také majitelé menších firem a obchodní manažeři.

Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí. 

Přednášky jsou rozděleny do čtyř tematických bloků:  
Konference Digistrategie – Online Marketing 2017 – Jak převést marketing z offline do online, sociální sítě Facebook, Instagram, YouTube a videomarketing, PPC, obsahový marketing a na závěr ukázky z aktuálních digitálních kampaní.
Mix trendů a novinek – návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu, např. chytré využití reklamních předmětů, jak založit firemní videostudio, 12 tipů na úspěšný event, hmyzí event, trendy v obalech, digitální nomádství, tipy pro internetové startupy a další…
CRM blok – bez funkčního CRM je váš marketing střelbou naslepo. CRM je srdce marketingu. Pět prezentací = pět přístupů jak na to.
Grafický design aktuálně – úspěšné slidy pro úspěšné prezentace, reklama a právo, jak prezentovat návrhy řešení klientovi...

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera: za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2018.
Marketing Mix je jediným podzimním veletrhem reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem: v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro Moravu, Vysočinu a částečně i Slovensko. Zájem vystavovatelů i přednášejících je letos nadprůměrný, Marketing Mix slibuje být největší za posledních několik let.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc, specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 26 let. Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz, www.marketing-mix.cz a Facebook.

PR
 Přidejte k článku první komentář >> 
Reklama:

Novinky:
Robin Hawdon
Přežijí jen nejsilnější
XYZ
Existuje Bůh? Jsou věda a náboženství neslučitelné? Moderní detektivka, historický popis bojů jednoho z největších vědců světa a špionážní příběh druhé světové války, vše v jednom románu. Překvapivě samotný Charles Darwin, jehož evoluční teorie více než cokoli jiného vyvolávala tyto základní otázky, se zdržel jakýchkoli dalších debat na tato témata ze strachu před ještě větším rozruchem. Ale předpokládejme, že ve skutečnosti své závěry sepsal a uchoval je jako tajné dodatky ke svému zásadnímu dílu O původu druhů.
Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2018 Radek Holík
Google+