Hudba

Zveřejněno dne 5. 9. 2017
Koncert ve vile Stiassni
Dne 8. září od 19 hodin se v zahradě vily Stiassni na Hroznové 14 koná zahajovací koncert festivalu Bachův varhanní podzim s názvem Dust in the Groove. Čeká vás propojení jazzových a klasických hudebníků, kompozice a improvizace ve vlastních skladbách na pomezí jazzu a soudobé hudby.

Projekt Dust in the Groove vznikl na brněnské JAMU, v prostředí, kde vedle sebe existuje klasické i jazzové oddělení. Autor většiny skladeb Radim Hanousek ve svých kompozicích využívá jazzové zkušenosti pro formu, rytmus, moderní jazzovou harmonii a zkušenosti se současnou otevřenou hudbou mimo žánry pro zvukové experimenty. Repertoár doplňují skladby Lucie Vítkové a Michala Wróblewského. Materiál pro hudebníky tvoří notové i grafické partitury či návody. Prokomponovaná hudba je doplněna volnými plochami, ve kterých se projevují improvizační schopnosti jednotlivých členů i schopnosti využívat řadu nástrojů pro zvukovou pestrost.

Akordeon a hlas Žaneta Vítová, hlas Michaela Bóková, saxofon a basklarinet Radim Hanousek, trubka Jan Přibil, marimba Martin Opršál, kontrabas Vlado Micenko.

Předprodej vstupenek a podrobnější informace naleznete na www.bachuvvarhannipodzim.cz.

PR
 Přidejte k článku první komentář >> 
Reklama:

Novinky:
Margaret Atwood
Příběh služebnice - audiokniha
OneHotBook
Dystopická vize ukazuje blízkou budoucnost na půdě dnešních Spojených států amerických, které se proměnily v republiku Gilead a vlády se chopil klerofašistický režim, který militantně volá po návratu k tradičním hodnotám. Země se potýká s ekologickými katastrofami a ztrátou lidské plodnosti, takže ženy, které ještě mohou mít děti, jsou jako "služebnice" nuceny k sexuálnímu otroctví v rodinách velitelů, aby s nimi zplodily potomky namísto neplodných chotí. Jednou z nich je i vypravěčka, která musí obezřetně manévrovat mezi Veliteli, jejich krutými Manželkami, hospodyněmi Martami i ostatními Služebnicemi – protože kdokoli z nich může být špiónem Gileádu.
Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2018 Radek Holík
Google+