MEDIA HILL

Zveřejněno dne 29. 3. 2016
Dubnový kult. s Maximem Velčovským

První retrospektivní výstava českého designera Maxima Velčovského v Moravské galerii momentálně hýbe nejen brněnským uměleckým děním. Volba člověka zpovídaného v rámci titulního rozhovoru dubnového kultu. proto byla více než jasná. A rozhodně se vyplatila, jak ostatně stále rostoucí obec čtenářů magazínu pozná sama.



A aby originálních informací o aktuálních výstavách nebylo málo, i nejrozsáhlejší recenze čísla se jedné takové věnuje. Konkrétně přehlídce díla veleslavného Andyho Warhola na Špilberku. Zbylé hodnoticí texty si vzaly na mušku rockovou operu Evangelium o Marii v Městském divadle Brno, respektive knize o tajemstvích vyhlášených řečníků Mluv jako TED. 

Novinku vydává také kastelán, cestovatel a spisovatel Jiří Holub, který zodpověděl tradiční sadu anketních otázek. Se sérií mnohem méně obvyklých, ale stejně zajímavých otázek se popasoval Robert Vojáček, který stojí mimo jiné za projektem LidskáSíla.cz.

Jinak je však i dubnový kult. zaměřen převážně na uměleckou tvář Brna a okolí, ačkoli samozřejmě není omezen striktně pouze na oblast jižní Moravy.

Mnoho zajímavých chystaných událostí kult. představuje podrobnějšími články. Součástí magazínu je navíc neodmyslitelný freetime plný programů a tipů, s jehož pomocí si i v následujícím měsíci jistě každý najde to své kulturní rozptýlení.


Připomínáme uzávěrku dalšího čísla:
Květnové číslo magazínu kult.
Uzávěrka kulturní inzerce (programy): 11. dubna 2016
Uzávěrka komerční inzerce: 18. dubna 2016
Datum vydání: 28. dubna 2016 


Redakce
 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Ariana Neumann
Pod svícnem tma. Hledání příběhu mého otce
Argo
Ariana Neumann se narodila v sedmdesátých letech dvacátého století ve Venezuele – zde se začíná odvíjet i děj její knihy – v rodině úspěšného průmyslníka. V době jejího dospívání pro ni byl otec ztělesněním úspěchu a síly. Jeho ovšem pronásledovaly noční můry a probouzel se hlasitým křikem v jazyce, jejž nikdo nepoznával a ani mu nerozuměl. Otec o své minulosti nikdy nehovořil. Jednoho dne našla Ariana starý doklad totožnosti s otcovou dávnou fotografií, ale zcela neznámým jménem. V autorčině pátrání byl onen doklad prvním vodítkem, dalším se stala krabice, kterou zdědila v roce 2001 po otcově smrti. Krabice obsahovala válečné dokumenty, které konečně otevřely dveře ke skutečné minulosti Arianina otce.
Reklama:

Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2020 Radek Holík
Google+